top of page
  • Writer's pictureOlga Mijic

Škola pocinje





Draga moja djevojcice, stigao je i taj dan. Dan u kojem ulaziš u novi period života.

Ceka te puno lipoga, puno smijeha, novih ucenja, novih prijatelja, prvih simpatija.

Nekad ce ti se znojiti dlanovi jer neces znati što si trebala nauciti, nekada ceš

zaboraviti napisati domaci, ali ništa strašno, nauciti ceš biti odgovorna, nauciti

ceš se strpljenju.. Postati ceš samostalnija i svjesna svoje snage. Znam da se u

dubini sebe pomalo bojiš jer o školi se ne prica u najboljem svjetlu ali vjeruj mami

ovo ti je najljepše doba života. Sjedaš u klupe gdje sam i ja nekad sjedila, trcati ceš

po hodniku gdje sam i ja trcala i neceš se ni okrenuti a vec ceš završiti školu .

Biti velika i razumjeti moje suze radosnice dok te gledam i pucam od ponosa i srece..

priznajem ima i malo sjete,ma samo malo jer si mi brzo narasla :)




Proletilo mi je ovih najsretnijih šest godina i šest mjeseci i 28 dana koliko mi krasiš

i uveseljavaš dane.Meni si još tako malena i sve mi se cini kao da si se jucer rodila.

A ti vec đak prvak :) Moja velika cura.

Od danas pocinje novi život za sve nas.I nama je novost imati

u kuci školarca,uciti cemo zajedno i javno obecajem da cu biti strpljiva i sjetiti se sebe.

Dati cu ti prostora da se razvijaš ,rasteš i lagano odvajaš od mene.Ali znaj da sam

uvijek tu i da razumijem. Niti malo ne sumnjam u to da ceš rasturiti i pokazati

sve svoje najbolje.

Da ceš pomoci kome bude trebalo i da ceš zauvijek ostati dobra i vesela kao sad.

Pred tobom su neke nove stepenice i novi koraci u odrastanju ali ne

boj se donijeti ce ti mnogo osmijeha,druženja i pravih djeciji radosti.

Gradi svoje tvrdave uspomena i radosti,koracaj mudro,samouvjereno i zadovoljno.






Volimo te najviše <3
187 views0 comments

Recent Posts

See All

Cekanje

bottom of page