top of page
  • Writer's pictureOlga Mijic

Osmi rodendan






I eto prode jos jedna u nizu ovih otkada sam u ulozi majke,citaj organizatora i planera najludih zamisli svoje djece. Prošli rodendan "veliki" sedmi sam izgurala sa pomisli da je zadnji u velikom izdanju i kucnoj atmosferi. Plan je bio do zadnjeg da se proslava odrzi u igraonici al neš ne,corona i ovaj put pomrsila planove i strpala nas u kucu. No ipak srce mi je bilo na mjestu jer sam vladala situacijom a i ekipa je vec nesto veca i zrelija.

Moje prvorodeno vec ima osam godina i poprilicno je strastvena oko odabrane teme,svaki fim koji je izašao

je pogledan po par puta.Pamtili su se detalji,smišljali rekviziti.Kupio se poseban kostim,napravile pozivnice i spremno cekali igru i viku po kuci.







Prijatelji su polako stizali i zabava je odjednom postala užarena,bucna i iz mog gledista ajme :)

Donijela sam zakljucak da skidam kapu svim odgojnim djelatnicima i animatorima krda glasne djece.

Al meni se nije teško prešaltati na djeciji mood i igrati se sa njima. Samo bi me na tren trglo kad bi me koje od njih oslovilo sa "teta Olga" ! I sa 35 jos mi ne sjeda da sam odrasla :0






Ono što je u svemu bitno je da su bili sretni :) a najviše ona,bili su joj baš oni koje je htjela i kojima melje po cijele dane.Jelo se pilo i veselilo. Plesalo,lovalo,sakrivalo.Pala je i koja suza na odlasku ma bilo je lipo.

Ovaj osmijeh znaci sve.





Kao i uvijek imamo par proslava,školsku,doma obiteljsku,pravi party i sa komadicem oproštajnu od slavlja. :)



162 views0 comments

Recent Posts

See All

Cekanje

bottom of page