top of page
  • Writer's pictureOlga Mijic

Cekanje



Cekate li vi neka bolja vremena,neke bolje dane,neka sretnija jutra?

Umara li vas to cekanje?

Shvatila sam da mi je život prepun cekanja i malo me umorilo to

vjecito cekanje.

U silnom cekanju sam shvatila da sam stavila život na odgodu i cekam,cekam ,cekam...

Cekam priliku za obuci novu haljinu
Cekam goste da iznesem najlijepse posude
Cekam posebnu priliku za otvorit omiljeno vino
Cekam da me pohvale
Cekam tude promjene
Cekam da se cuda dogode
Cekam da djeca narastu
Cekam da dode vrijeme,moje vrijeme
Cekam ,al do kada?


Cekam da netko cudesno promijeni moj život, da se udahne neki svježi povjetarac,

da donese neke nove prilike da zapocnem drugacije živjeti.

U cekanju smo da napravimo bolji plan za našu buducnost, da produ svi strahovi, da pocnemo više vjerovati u sebe, da osjetimo neku jacu snagu.

U cekanju smo da pocnemo rasti ali bez da ulažemo u razvoj,

u cekanju da oluja prode da mirno nastavimo živjeti svoj život.

U cekanju smo da dode situacija u kojoj cemo se ukoliko gubimo znati nositi sa gubitkom, a ukoliko pobjedujemo znati nositi s pobjedom. Ali do kada?

Pitam se dali sam u tom cekanju stavila sebe na pauzu ili samo promatram..

Stagniram li u cekanju .. Svjecice na torti mi govore iz godine u godinu da

vrijeme curi a cekanje stoji. Popis cekanja se moze nastaviti beskrajno daleko.


Stajanje u mjestu nam prestavlja iluziju sigurnosti jer nam je sve vec poznato ,

živimo nesvjesni da van zone komfora,u nepoznatom je život naših snova.

Ne znam tocno što me pokrenulo na ovo razmišljnje,dali je to korona koja nas je nasilno stavila na pauzu ili sve vise stvari koje cekaju zajedno samnom prilike koje sve rijede stizu.

Sretna sam da sam povukla i tu temu sebi u glavi.




Sad znam sa cim se u sebi borim,znam da si stavljam srecu na odgodu,cekajuci...

U cekanju da život pocne, ali i paradoksalno, u isto vrijeme da život prode.

Malim koracima radit cu na tome da cekam sve manje,

nosit cu skupe haljine po obicnom danu,jer bas taj obican dan bez posebnog povoda ugrijati ce mi srce.

Piti cu vino i jesti iz najlijepšeg posuda kad mi padne napamet,ne cekajuci nikog.

Cekanje je besmisleno,život ide...





180 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page