top of page
  • Writer's pictureOlga Mijic

U iscekivanju trece srece




Iva je divna mlada mama koju sam upoznala otkada sam se pocela baviti fotografijom.Klikle smo na prvu i savrseno smo spojile privatnu stranu sa poslovnom.Jako puno puta ona i njena djecica su bili ispred mog objektiva i hvala im na povjerenju.



Ovaj put me nazvala sa divnim vijestima.."Trudna sam" rece mi preko telefona.

Trece na putu,molim te ,zelim da zabiljezimo. Meni je dala zadatak da joj kazem

kad gdje i sta da obuce (nisam je mogla odbiti,znate sto se

dogodi kad odbijete trudnicu :) )

Odlucila sam se kao prvo za nase usce,odnosno za njeno ipak je ona Kominjanka

a sto se tice garderobe,rekla sam joj sto jednostavnije,prozracnije,ljetno...nepogresivo bijelo.

To je sve,par cvjetica u kosi ,bose noge...i sreca :)






Drago mi je vidjeti mamu kao sto sam i sama,koja uvijek smislja kako napraviti uspomene za sutra,

koja je kreativna i koja se uziva u svemu tome.

A jos najdraze mi je sto joj po stanu vise fotografije koje sam ja okinula.







Necemo se ni okrenuti a pored nje ce trckarati maleni andelak nalik na svoju sestru i brata...

Jedva te cekamo bebo malena <3


1,425 views0 comments

Recent Posts

See All

Cekanje

bottom of page