top of page
  • Writer's pictureOlga Mijic

Proslava velikog drugog rodendana



Ovo ludo doba nam je ogranicilo slavlja. Tako da smo imali

skromnu zabavu sa samo najbližim krugom obitelji.

Ali slavljenici ni najmanje nije nedostajalo zabave i veselja.

A to je zapravo ono najbitnije.







Tema rodendana je nekako nametnuta sama po sebi je Peppa pig. Ona je

naš najomiljeniji crtic.Peppa je i siterica kad god mi zatreba da je Kristina mirna.

Ovaj rodendan je poseban po mnogo cemu a i najvise po tom

da sam se okuražila oko svega pozabaviti bas ja.

Dakle, odlucila sam od slastica,dekoracije,svega bas svega da radim samo ja.

Najvise što sam imala dosta vremena,volje i vjere da ja to mogu.

Jedino cega me bilo strah je bio izgled torte.

Okus sam ispraksirala ali prvi put sam se susrela sa ukrašavanjem tom tehnkom

i malo sam se pribojavala. Jako sam zabavila i muža kad me vidio u oblaku dima od šecera

dok sam mjesila.

Ali iskreno uzivala sam i jako sam zadovoljna kako je ispalo.


Evo prosudite i sami,zar nije kao profi?






Plan je bio da je proslava vani u rascvijetanom vrtu ali nam je olujno jugo pomrsilo i taj plan.

Izašli smo kad se vjetar malo smirio.

Ovo mi je 9. proslava u mojoj organizaciji (moje djece) i najiskrenije velim da mi ni jedna nije bila lijepša.

A vjerujem da je tako bilo i malenoj slavljenici <3















Srecice mamina volimo te puno <3

Dogodine cemo raskošnije i vece slavlje napraviti.


150 views0 comments

Recent Posts

See All

Cekanje

bottom of page