top of page
  • Writer's pictureOlga Mijic

Prica o baki i didu

Vec dugo sam zeljela zapoceti pisati blog,vrzmaju mi se mnoge teme u glavi.

Ali nijedna mi se nije cinila toliko znacajnom za prvu objavu,

Ovu posvecujem njima,svojim roditeljima ali i svim bakama i didama

Hvala im sto nasoj djeci stvaraju divne uspomene,sto

im posvecuju sebe i uce ih zajednistvu.



Postankom majkom moji roditelji su dobili za mane jednu novu dimenziju.

Gledala sam ih u novoj ulozi,vidjela sam im radost u ocima i sjetu u prolaznosti

zivota. Sa Rebekom (6god) imaju tako dubok i poseban odnos da iskreno mi se

nekad javi tracak ljubomore ali prevlada sreca i zahvalnost da ih ima.

Baka joj je druga mama,dosta su slicne karakterno. Nerijetko satima ispijaju

cajanke i pricaju o svemu.Zajedno gledaju turske serije,igraju covjece ne ljuti se,

setaju majkine pse i zezaju dida. A dide...sa njim ima totalno drugaciji a opet divan odnos.

Zajedno pjevaju i smisljaju svoje pjesmice,igre,ona je didova lipotica a on njen prijatelj,majstor ma katica za sve.






Dan joj je neispunjen kad ne side do njih,najveca

ucjena je da nema ici kod njih ako ne napravi sto trazim..Divna odgojna metoda,zar ne.

Cesto se umjesam kad vidim kako su popustljivi sa njom,prigovorim da su meni bili

strozi.Primjetim da su postali tako lagani,neoptereceni,popustljivi. Shvacam i zasto,

dok sam ja bila djete radili su,imali obaveze,brinuli se i odgajali me. Sada imaju svo vrijeme

ovog svijeta i jednostavno uzivaju u blagoslovu uloge bake i dide.Razmazuju ta mala bica,

ugadaju im na sve moguce nacine.




I neka,sretna sam sto svi zajedno uzivamo u tim ulogama.Meni je divno gledati tu povezanost,svoje djete kako odrasta

u sretnoj zajednici.Srecu i ponos bake i dida . Vjerujem da kroz unucad vide nas,svoju djecu a i sebe kao roditelje.

Vjerujem da i pokusavaju ispraviti stvari za koje misle da su pogrjesili dok su odgajali svoju djecu.

Njihovi savjeti su da uzivam dok su male,zivot brzo prode...najbolje to oni znaju,jos jucer su mene drzali u narucju a

sad svoje unuke. Zato napravimo sto vise uspomena o djetinstvu,odrastanju,roditeljima...



let's make

MEMORIES FOR LIFE




248 views7 comments

Recent Posts

See All

Cekanje

bottom of page