top of page
  • Writer's pictureOlga Mijic

Mom power



Mamice,majke,mame ,matere svijeta ujedinimo se .

Znam da zvuci kao politicki slogan al stvarno.Budimo jedna drugoj

podrska.Budimo jedna drugoj oslonac a ne kamen spoticanja.Svaka

od nas je na svojoj koži osjetila osudu neke druge mame,koja je eto bas bolja od vas.



Ja nikada necu zaboraviti proslavu kcerinog prvog rodendana kad me jedna mama pitala sa zgrazanjem al jos dojiš?Na moje sramezljivo jesam, ona me napala kako to nije potrebno,bla-bla-bla bila sam danima u šoku.

Nisam joj tad nista odgovorila,docekao ju je i drugi rodendan ja sam i dalje dojila...za nju sam vec bila freak i predmet ismijavanja..da ne govorim da i za treci rodendan mi je kcer znala potraziti utjehu u tom obliku.Možete samo zamisliti njenu slikuo meni tad.

Kao mama prvog djetata prizanjem da je u meni srozala samopuzdanje,znala sam da za svoje djete i sebe radim najbolje ali trun nesigurnosti unese ovakvi nepotrebni komentari.

Želja mi je da to prestanemo raditi jedna drugoj,da nema onih natjecanja tko je duže/teže radao,tko je rodio prirodno,tko na epiduralnu.Tko je dojio,tko nije.Tko je davao cokolino a tko kuhao na pari "bio" kruske...

Uvijek neka rivalstva medu mamama,naizgled beznacajna pitanja al duboko hrane ego majke koja pita.


A ti svom sinu dajes da jede cokoladu??
Jos ti piski u pelenu??
Zasto je jos u kolicima??
A kad ces roditi drugo,trece,muško??
U cemu je problem,zasto jos ne prica??
Pije li vode :) ??
Spava li sa vama ili u svom kreveticu??




Svaka od nas radi najbolje i trudi se maksimalno. Ne kazem da sva pitanja koja dobijemo

su upucena iz neke zle namjere,nisu ali nisu niti potrebna. Sta ima ona od informacije

da moje djete jos piski u pelenu.

Ja sam danas okruzena zenama ,majkama koje su podrska,koje nisu kao ja al razume moj izbor a i sto je najbitnije ne pitaju nista da bi nahranile svoj ego.

Podrska sam i ja,ne smatram da su moji izbori jedini ispravni..niti da su tudi pogresni.

U sljedecoj šetnji kad sretneš drugu mamu,ponudi joj osmijeh,na društvenim mrežama podrzi izbore drugacije od tvojih.

Ne osuduj ,ne usporeduj.

Živi svoj život i budi sretna :)

Tako ce i svijet oko tebe biti bolji.


95 views0 comments

Recent Posts

See All

Cekanje

bottom of page