top of page
  • Writer's pictureOlga Mijic

Moja lipa,moja najlipša







Sedma godina srece


-nekako sam ovih dana dosta emotivna i misli mi stalno bježe na

najsretniji dogadaj u mom životu.

Na upoznavanje sa prvom ljubavi poslije koje se sve u temelju mijenja.

Rodenjem moje prvenice rodila se i majka,rodila se neka nova dimenzija.

Uoci svakog rodendana koji dolazi razgovorom se prisjecamo muz i ja tog dana..

Prepricavamo ga kroz smijeh,jednako kao kad zaljubljeni prepricavanju svoje fatalno upoznavanje.


Bilo je ponedeljak 11.2.2013

Ocekivani termin je bio 15.2.2013

Muz je tada radio za Heineken i bas to jutro je putovao za Korculu,

sjedila sam za stolom i rekla mu:

-kad se sljedeci put vidimo,vidis nas dvije..

on se nasmijao,poljubio me i otišao... nije vjerovao

Ni sama ne znam zašto sam to izgovorila,to je valjda one više "ja" progovorilo iz mene.

Ja sam to jutro imala dogovorenu kavu sa prijateljicom iz osnovne škole,

mojom dragom Ankicom(pozdrav Ankice :)) i nesvjesna da mi je to bila zadnja kava u potpunom miru :)

Kako kava i treba izgledati naša je trajala dosta dugo..Do rucka

Majka je skuhala taj dan i za mene,pošto sam sama doma jela sam sa majkom i cacom..

Piletina na gulaš(jel mi vjerujete da pamtim ukus,miris,sve)

Poslijepodne sam provela kao pravi okp manijak koje savija gnjezdo za svoje cedo,u ciscenju..Pri tom moram spomenuti vaznu stvar negdje na kavi me pocelo žigati ,ne boljeti,cisto kao maleni grc koji traje sekundu dvije..

Nisam na to obracala nikakvu pozornost,dok nije bas ucestalo..Kad sam to spomenula majki ,nastala je opca panika...pa ti radas veli :)

Pocela je vikati po kuci,skakati,trazi rucnike,lampe ..ja ju zaustavljam i velim nije mi nista smiri se...takve osobe u ovim situacijama treba izbjegavati hahah...uglavnom pratimo mi moje "trudove" koji su vec na 5 minuta razmaka...Nije šala,treba krenut za Dubrovnik..

Majka zove brata i nevjestu da me voze,kako eto potrefilo nema muza..

ide i ona sa nama...

Majka pakira hrpu rucnika,rudarsku lampu(znate onu lampu za na glavu),naocale..

i ohrabrujuce mi kaze:

Nista se ti kceri ne brini,jednom sam ja kozu porodila

Ako me do sada nije bilo strah i nije me hvatao nemir te rijeci bi i najhrabrije uzdrmale :)

Ona je bila uvjerena da cu roditi na putu do dalekog Dubrovnika...

Svako dvije minute su me pitali kako sam...

A dragi moji,meni nista,od boli ni b..cijela situacija mi bila prekomicna,svi oko mene u panici,a ja si mislim ako su ovo bolni trudovi ,dali to znaci da ako kihnem - da

cu roditi :)

Muz je takoder u isto vrijeme jurio prema nama,prema bolnici.

Dosli smo i u Dubrovnik

-sreduju se papiri,pregledali me i kazu to je to,samo sto ne rodim..

Ja i dalje zbunjena,isla sam u trudnoci na tecaj za rodilje,tamo nas pripremali na bol..na disanje na uobicajni protokol,a meni nista od tog..svako malo se sjetim muzeve recenice koju je cijelu trudnocu meni govorio...

Blagoslovljena si,mislim si tad...sa slusalicama u usima u predradaoni,,zbilja sam blagoslovljena..

Tolike žene u patnji dodu na ova kolica a ja laganini bez ijednog bola,spajaju mi one elektrode da prate otkucaje i tijek trudova..voze me u radaonu...

vidim noge zena pokraj mene..vlada neka cudna tisina unutra..to me zacudilo...

Pocinje bol,dolazi uhhh arogantni doktor pun sebe...odmah odlucujem da mi se ne svida..

Vice na mene da nije to nista,a ja jos puna snage njemu odgovaram da eto on zna kako je,on je radao vec prije..konj jedan :)

I tako sam ga pocastila...

Sljedece cega se sjecam je ljigavo malo stvorenja na meni.Gledaju me najlijepse okice na svijetu,moja kcer.Ljubim malenu glavicu ,zahvaljujem Bogu.

Babica mi kaze sve je uredu,pala si u nesvijest na samom izgonu ali evo vratila si se :) bravo ja :)


Prava sam sretnica bila i ostala,trudnoca za pozeljeti,porod iz snova i djete kakvo mozete samo sanjati... Tako mi vec sedam godina živimo u sreci,blagoslovljeni njenim osmijehom i pojavom . Imamo malenog razigranog školarca,koja evo cita vec trecu lektiru,vrijeme leti ,a nama sjecanja jos friška i evo na sami rodendan dok pijemo prvu kavu.Muž i ja u mraku sa osmijehom i sjetom prepricavamo naše prve susrete sa najvecom ljubavi u našim životima. Hvala ti kceri mila,sa tobom je sve lako,lako je bilo od samog pocetka,lako je i danas..Sretan ti rodendan mrvo moja dugonoga,ostani zauvjek dijete u duši i baš ovakva kakva jesi.Pametnica mala,mudrica.

Moja lipa,moja najlipša <3







126 views0 comments

Recent Posts

See All

Cekanje

bottom of page