top of page
  • Writer's pictureOlga Mijic

Moj mali dio svemira




Vec jako dugo u meni je bila želja za svojim prostorom gdje stvaram price i uspomene.

Ne mogu reci da mi je trudnoca sa Kristinom poremetila planove jer vjerujem u vise odluke i da sve se odvija bas onako kako treba.Ali tada da sam svoje želje i planove stavila po strani i posvetila se svojoj bebici maksimalno.. Kako je rasla tako je i moja zelja bivala sve veca. Noci maštanja i planiranja,nikom nisam govorila dok si sve ali bas sve nisam posložila.I tako,iznenada, jednog dana docekam muza sa posla i sa tolikom odlucnosti i cijelom vizijom u glavi,sve mu izložim. Kako sam zamislila i sto zelim. Nisam znala kako ce on reagirati ,hoce li me podržati ili reci stoj gdje jesi.

On je razmislio tren i vec isti dan poduzeo korake koje su me dovele gdje sam sad.

Kroz par dana smo dogovorili kupnju zemlje do naše,na njoj je bila malena trošna nazovimo ostava..¸Ozidana samo blokovima... Mi smo u njoj vidjeli moje carstvo.

I snovi se krecu ostvarivati...danom po danom sve je vise licilo javi i danas je to upravo ono cemu sam maštala.







Moj prostor pun svjetla...odiše cistocom,bjelinom i dobrom vibracijom :)

Krenuli smo u ovo kao u novu pustolovinu i nekako mislim da je ovo novi pocetak a ne nastavak.

Sa prvim uslikanim fotografijama znam da je to to.Ovo je moja nova beba,moj kruh i moja strast..

Vjerujem da ce usreciti mnoge koji kroce unutra..

Imam mnogo mnogo planova i ideja,konacno ih imam gdje i sprovesti!




U svaki centimetar dano je dio mene i znam da vrijedi.

Godinama skupljam rekvizite što za bebe što za djecu.

Vjerujem da znate da je sve i krenulo od moje djece,prvo sam kupovala njima pa sa osjetila potrebu da kupim za svoje male modelice..Skupila sam i puno pozadina,raznih scenskih stvari..

Mome skupljanju cini se nikad kraja :)

Ovo je samo djelic stvari što ce mi u studiju poslužiti..




Radujem se svakom nasmiješenom licu koje me ceka,baš sam sretna što mogu raditi ono što najviše volim.

Hvala vam svima na divnim željama i podršci <3

646 views0 comments

Recent Posts

See All

Cekanje

bottom of page