top of page
  • Writer's pictureOlga Mijic

Majka

Updated: Jul 13, 2019



Toliko stane u toj jednoj rijeci...Ona znaci ljubav, srecu,mir, zrtvu, brigu, utjehu, strepnju, radost, molitvu, blagost.. Ona je sve. Tek kad sam i sama postala majkom pocela sam drugacije gledati svoju mamu. Ma zapravo sve mame. Shvatila sam puno toga, jednostavno slika ti postane jasnija nakon tih besanih noci i toliko brige. Sada svaku njenu boru vidim drugim ocima i pitam se koju sam joj ja zadala.







Majko, divim ti se, ne samo tebi moja majko, nego svakoj... Posao majke je neusporedivo tezi od bilo kojeg posla,nema niti jedan tu tezinu i odgovornost. Od pocetaka kucanja malenog srca u tebi ti si postala druga osoba, postala si majkom...Vise nista nije isto, tvoj centar svijeta je u tom malenom bicu, koje trazi svu paznju i posvecenost. Sve neprospavane noci ti ublaze osmjesi tvoga ceda..Nista se ne mijenja sa nasim odrastanjem samo sto strepnja i briga rastu zajedno sa djetetom. Toliko puno dajes a zadovoljis se malim. Koliko si se u zivotu odricala da bi mi imali sto bolje. Koliko je samo suza proliveno zbog nas, sto od brige, umora, sto od nasih grubih rijeci... Oprosti za svaku. Sada znam, znam i kako boli. Znam da nas i dalje gledas kao malenu djecu, mada smo vec odavno ljudi, znam da i dalje brines.. Brines nase brige, slavis nasu srecu, podrska si uvijek. Dajes se maksimalno kao od prvog trena i zadovoljis se malim. Uveseli te nas poziv, da te pitamo kako si, da te bez povoda zagrlimo, poklonimo cvijet... Znam, premalo ti toga pružamo, premalo u usporedbi sa primanjem te ogromne tvoje ljubavi. Nek meni a i vama bude ovo podsjetnik za jednu sitnicu u danu kojom mozemo ugrijati srce koje kuca za nas. Jer kad nesto izgubimo tek tad shvatimo sto smo imali. Paznju i ljubav dajmo ne cekajuci majcin dan.








Pogledajte te ruke koje su nas othranile, zahvalite se. Tu srecu u njenom oku nista ne moze platiti. Jednako kao i moju srecu kad dobijem crtež ili ubran poljski cvijet. Zbilja ne treba puno a znaci mnogo. Hvala ti majko za sve.

Za svako razumjevanje,za svaki mili pogled,na svaku kritiku jer danas shvacam da su sve bile upucene

iz ljubavi. Sto sam starija sve vise se vidim u tebi i cesto se sokiram uhvacena kako izgovaram tvoje

rijeci...Nasmijem se tom jer vidim i sebe u svojoj kceri...lancano smo povezane.

Hvala ti i sto si uvijek tu za mene,bez obzira na sve...i ja zelim biti takva majka.

Majka stijena,majka prijatelj,majka ljubav...



74 views0 comments

Recent Posts

See All

Cekanje

bottom of page