top of page
  • Writer's pictureOlga Mijic

Love and marriage



Ovo je za mene bio izazov,velik zalogaj su mi zadali ovih dvoje zaljubljenih

ljudi,zaljubljeni ponajprije

jedno u drugo pa u zivot,prirodu,przinu i more....

Kroz par poruka je pao dogovor da im slikam dan kada postaju bracni partneri....par poruka iza pao je dogovor da manje-vise ja organiziram,dekoriram mjesto dogadanja.Usla sam u to sa velikom radoscu,bez puno premisljanja.

Tema kojoj su naginjali je tema mog zivotnog stila,moj najdrazi boho...Nocima sam razmisljala sta mi sve treba i kako sve isplanirati. Sve bi to bilo puno lakse da su oni tu,naime oni su trebali stici dan dva prije vjencanja,posto zive u Danskoj,tako da smo sve dogovarali porukama i pozivima.

Puno im hvala na povjerenju i ukazanoj prilici da pokazem svoju kreativnost i da pomicem svoje granice.

Ovo je definitivno bilo van moje zone komfora i osjecam se nakon ovog puna elana i ponosa.



Tezili smo jednostavnoscu i prirodnoscu,osnovne boje su nam bile bijela

,bez i boja lavande.Tom vodiljom sam okitila i luk ispod kojeg su iznosili

svoje zavjete. Uplela sam maslinove grane gipsofilijom i lavandom,

takav je imala i buket...sve se uklopilo uz more.

Bilo je trenutaka gdje sam ludila i umirala od straha da se sve ne raspadne na njihov vazan dan...ali u tome i jest draz da pod pritiskom stvari idu cas nizbrdo a cas su genijalne i lako savladive :-) .

Sve je proslo kako treba,zadovoljni osmijeh mladenaca bili su mi dovoljni.




Na sam dan d,mozete zamisliti tko je bio najuzbudeniji...sto pitanja u glavi,neizvjesnost...pogadate JA :)

U jedan tren sam si rekla sve je pod kontrolom samo opusteno,sve je sjedalo na svoje mjesto i nastajao je mir.

Uzvnici su lagano stizali,maticar je vec spreman cekao...mladenci su sretni,zadovoljni..atmosfera je savrsena.Opusteno je i dode mi da nazdravim sa svima jer veliki je dan za sve.

Neka ljubav cvate ovim golupcicima jos mnogo mnogo godina...nek se i dalje podupiru i postuju.

Gust ih je gledati kako zive ljubav i srecu. Divno je primjeiti onaj zar u ocima dok gledaju jedno drugo.

vidjeti kako se ozare kad im pricas o njihovoj drugoj polovici...






383 views0 comments

Recent Posts

See All

Cekanje

bottom of page