top of page
  • Writer's pictureOlga Mijic

Grudnjak-cvijece-livada




Tko je ukljucio ovaj nemir i zbrku u mojoj glavi? Tocno se upalilo sa prvim satima proljeca.

Tolika bujica misli da mislim da ce mi mozak prokuhati :) toliko planova,ideja,listi to do,

da ne znam kojim putem da zapocnem...Sve zelim sto prije a vrijeme nije bas na mojoj strani

zapravo tocnije receno moje slobodno vrijeme.Svaki tren ukradem od sebe da razvijam pricu

u svojoj glavi...cak sam pocela i na papirice pisati ntuknice i ostavljat po kuci,jer mi brzo ispari

plan...tako da sam neki dan na frizideru nasla papiric na kojem pise GRUDNJAK-CVIJECE-LIVADA

bila sam zbunjena pola dana misleci sta sam to napisala...negdje oko 3 izmedu nocnog podoja sam

se sjetila :) Moram malo utisati svoje misli i stati na loptu.Biti cu tako produktivnija.

Cesto me pitaju otkuda mi ideje za fotografije, moj odgovor je odsvuda...Mislim da sam poprilicno

deformirana za normalan zivot...u svemu vidim scenu,razvijam pricu...u najobicnijoj setnji sa djecom

vidim 2-3 zbilja dobre lokacije,slike,scene... I naravno uz sve druge zivotne informacije koje cirkuliraju

kroz dan da bi i normalan poludio :)

Obaveze i ideje obavljam po principu prioriteta,tako je jedan dan dosao na red i vec spomenuti listic

sa vrata frizidera :)

Slikala sam svaki korak svog plana.


Dakle sve sto mi treba je

  • Suho ili umjetno cvijece

  • Vruce ljepilo

  • Grudnjak

  • Skare

  • Malo maste :)

Po sredini grudnjaka sam poslozila i poljepila cvijetove

Namjerno sam ostavila dio cipke da se vidi,prvi dio posla je gotov.

Tu bi se dalo jos poigrati al meni je vec ovo dovoljno(mogu se recimo napraviti usi zeca ,mace itd..)

Sljedeca stvar sa popisa je LIVADA.

Zamislila sam jedan photoshoting na livadi sa malenim modelom i grudnjak-kapicom na glavi...

Ali kako moj maleni model jede svee sto joj se nade na putu livada i nije neka opcija jer ne zelim da

pase travu ili jede kukce i zemlju,pa sam ju slikala u dvoristu.

Koje ima kameni puteljak na kojem je sigurno sjedila :)


Uslikala sam dvoriste cisto da vidite da nije potrebno traziti neko wow lokacije,za dobru fotku.Najbitnije je dobro

svjetlo,da nije jako Sunce jer tada imamo sjene na licu i neki su nam djelovi "sprzeni". Idealno vrijeme za

fotografiranje je rano jutro ili kasno popodne. Mi smo ovo odradile negdje oko 8:30.

I evo grudnjak-kapice-na malenom modelu u jednom obicnom dvoristu.




Pokazala sam vam djelic mojih ideja i put do konacnog proizvoda.Zeljela sam vam pokazati da svi mozete slicno.

Bez velikih priprema,ulaganja...jednostavno a opet drugacije. Puno vas me pita za savjet kako,gdje i kada je

idealno.Nadam se da sam nekoga inspirirala i pomogla.

105 views0 comments

Recent Posts

See All

Cekanje

bottom of page