top of page
  • Writer's pictureOlga Mijic

Frida je naša kraljica




Na svako moje zakleto nikad zaleti mi se kao "aha,to ti mislis"bumerag nazad u glavu .

Tako je bilo i ovaj put,nakon kiša suza koje sam prolila zbog moje voljene Pegy rekla sam

nikad više pas u obitelji.Jednostavno se ne mogu nositi sa boli koju nosi gubitak te vrece buha.

Velika je obaveza,velika se ljubav rodi a realno život im je prekratak...Pegy je živila 14 godina što

je poprilicno puno za psa al za clana obitelji kako sam ju smatrala premalo.



Moja najdraža Pegy

Rebeka je najviše navaljivala za psa al bi joj ja vrlo "mudro "odgovorila da sam joj rodila sestru i nek šuti :)

I muž je bio na mojoj strani glede novog psa,sve dok ga nije ona obrlatila(kako kceri znaju).

I od tad je pocela prica da cemo kupiti nekad psa,u skoroj buducnosti .Zapravo kad Kristina nauci da ne jede psecu hranu :)

Tu sam se i ja pocela lomiti,mamile su me njuškice i odluka je pala da želimo Bostonca i to je bilo to.

Ali bilo je na cekanju dok stvarno Kristina skonta da ne jede sa poda i da mu ne krade hranu,znam kako zvuci al Boze moj :)

Nasla sam uzgajivacnicu, kontaktirala ih,sve zapravo bilo dogovoreno al do ljeta negdje.

Dok mi muž nije poceo slati fotografije nekog psa ljudskih ociju...u opisu slike bi napisao ljubav..

hmmm da budem ljubomorna ili što??? I tako ispipava on teren i gleda moju reakciju.



Pa izjavi:" ja želim ovog psa,meni treba prijatelj,da samnom šeta..Vi svi imate hobije i nešto a ja nemam ništa!!"

(koje siroce manipulatorsko :) )

I krenu predizborna obecanja

-on ce se za psa brinuti,šetati,hraniti,cistiti...sve, sve ce on.

To vam je izgledalo jednako kao kad me i Rebeka nagovara na slicno,ali mi se nije bas dalo reci da sam mu rodila dvije kceri jer tko zna mozda pozeli trece ... A ta tema zatvorena :) pa neka psa.

Nama je dao cast(citaj ti si kriva ja sam htio suprotno) da izaberemo spol a i ime.

Odmah smo se dogovorile da zelimo curu(njegova želja naravno muško :) e neš ) ...a oko imena smo dvojili.Ja sam htjela Cvita,on je htio Rea a

Rebeka pogubljena što od srece što od išcekivanja je izvalila Cvijetaca,dobro smo se nasmijali :)

Odjednom predložim Frida i svo troje kliknemo,imamo i ime!




Kroz par dana stigla nam je naša mala kraljica,priznajem osvojila me na prvu...

Prepuna ljubavi ,zahvalnosti toplog pogleda. Naravno drugi dan mi je vec demolirala balkon,pojela pola cvijeca(mozda je ipak trebala biti Cvijetaca). Narucili smo kod stolara kucicu na kojoj bi joj pozavidjeli

svi lokalni psi,smjestili smo ju u vrt gdje ima slobodu kretanja.

Fino se udomacila i vec se vidi tko je gazda u dvorištu. Sve majkine ukrasne figure su platile,svugdje ima

tragova nekadašnjih patuljaka,zeceva i solarnih lampi..

Muž je njen gazda i sav je u tome,smije li jesti ovo- ono,cita deklaracije po trgovinama,doma joj kuha,sjecka.

Isli smo u šoping i jel trebam reci da je Frida dobila više stvari od mene(trebala sam reagirati odmah kad ju je poceo nazivati ljubavi) . Od sviju nas ona najviše voli Kristinu,ne propušta priliku da ju obori i izliže na sveopce vrištanje nas okolo. Rebeka je dobila zadatak po vrtu kupiti kakicu i vunu iz rastrganih jastuka i plišanaca... Moj je zadatak više diplomatske vrste,ja sakrivam izgrižene tene,klompe i brišem tragove naše

nestašne nemani. Pregovore vršim i zapisujem vec poduži popis koji dugujemo baki i didu..

Frida,Frida Friiidaaa je naša kraljica :)



76 views0 comments

Recent Posts

See All

Cekanje

bottom of page