top of page
  • Writer's pictureOlga Mijic

Fox family





Rezultat nagradne igre na fejsu je poznanstvo sa ovom iznimno

simpaticnom i dragom obitelji Šetka.

Željana je uplela svoje prste i pocastila cure sa frizurom i sminkom.



Cure su se sredile i mogli smo poceti.Marija "kraljica" obitelji Šetka je super smislila

odjecu za fotkanje,narucila je presimpa majice sa slikom lisice :)

Slikala sam ih u njihovom prekrasnom vrtu,opusteno i lezerno.












Odmah sam se zblizila sa malenim clanovima ove obitelji...Petra mi je povjerila da zeli biti glumica

kad poraste,u sto niti-malo ne sumnjam jer uz taj pogled i osmijeh svijet joj je pod nogama.

A maleni secerko Nikola me kupio na prvu,neodoljiv,drag,nasmijan i iznimno brz :)

Bio mi je gust provesti vrijeme sa njima,sa Fox family :)

227 views0 comments

Recent Posts

See All

Cekanje

bottom of page