top of page
  • Writer's pictureOlga Mijic

Dvanaest mjeseci srece



Prvi mjesec srece


Moram biti iskrena i priznati,nisam bila spremna,mada sam te ocekivala ranije izula si me iz cipela.

Red hormona,red srece,red zbunjenosti,red odusevljenja,red suza,red smija i tako do neba pomješanih emocija.

Pitala sam se u pocetku moze li moje srce biti podijeljeno i voljeti te jednako kao tvoju sestru ali sa svakim tvojim osmjehom sam shvatila da ne dijelim srce na pola nego množim.Ti si moj blagoslov,moj mali cvrcak, moja dobra duša.






Drugi mjesec srece


Svakim danom volim te sve više, ti imas u sebi nešto toliko neodoljivo da brišes umor,neispavanost,brigu samo jednim osmijehom.

Imam osjecaj da si godinama tu i da si bas došla sa svrhom u moj život. Smrade moj maleni,naucila sam prepoznavati ton tvog placa i tocno znati šta te muci i što želiš. U prvim danima tvog života bojala sam se da ti sestra ne padne u drugi plan a to sam napravila bas tebi...

Cvrcak moj,oprosti za sve vriskove u kuci bas kad se tebi spava,za sva lupanja vratima,jer zaboravimo da si tu .

Oprosti i što nemas svu novu robicu kao što ti je imala seka,puno toga nosiš njenog,oprosti i što te nekad zovnem njenim imenom,jako ste slicne a opet tako razlicite.

Jako si mi dobra,najbolja bebica koju sam upoznala. Veselim se svakom novom svitanju koje docekujem sa tobom u narucju,andele moj mali,hvala ti ...






Treci mjesec srece


Vec mogu statisticki opisati nase dane i hvaliti se sa cijelonocnim snom,da da :) ova malena cura vec spava cijelu noc u komadu.

Prava je šarmerica i svako obracanje uzvraca vam ocaravajucim osmijehom.

Kad je i najumornija pokloni osmijeh koji se u trenu pretvori u žalopojku. Jesam vam vec rekla da je to najbolja beba na svijetu,zbilja je.





Četvrti mjesec srece


Spava, u mislima mi svi poslovi koje imam za obavit dok spava. Al ja se ne dižem, gledam ju i uživam.

Tako je bezbrižna i sretna, nesvjesna prostranstava pred njom. Pitam se kakva ce biti, hoce li voljeti pjesmu, hoce li biti mozda matematicarka... Na koga ce liciti,mozda ce na dida povuci umjetnicku crtu ili na baku ljubav prema zivotinjama.

Ako na tatu bude ambiciozna nadam se da ce naslijediti moju zaigranost. Potpuno je razlicita od svoje seke za koju sam mislila da je savršena i dalje to mislim Al ona je savršena razlicito od nje. Bebo najdraža tu sam da ti pomognem da budes svoja, da ispunjas snove i dati cu sve od sebe do posljednjeg daha da ostanes bezbrižna i sretna :)




Peti mjesec srece


Stvarno vrijeme brzo leti, vec bi htjela povuci kocnicu i zaustaviti vrijeme, ne dati mu da curi, da sto duze ostanemo zagrljene, u toplini naseg doma. Dani su nam kratki i ispunjeni smijehom i beskrajnom ljubavi. Zelim upiti svaki tvoj mig, svaki osmjeh, tvoj miris i tvoju neopisivu srecu kad me ugledas.... Zelim sve to spremiti u neku malenu bocicu i cuvati za crne dane. Maleni moj univerzume...





Šesti mjesec srece


E da, vec je proslo toliko vremena. Kud prije je iscurilo pola godine,kojom samo brzinom.

Svakim danom postajes svjesnija sebe, svakim danom se mijenjas i ocaravas me iznova.

U tvojoj dobi bebe najcesce prema novim osobama su malo skepticne-oprezne ali ti i njih odmah nagradis osmijehom... Najvise volis svoju Sekili-bekili na nju si slaba jednako kao ja na vas dvije. Vec vidim da cete me zajedno cesto nadmudriti, postale ste prava mala banda. Uzitak vas je gledati. Dobra dusice mala, samo rasti, cvitaj. Necemo se ni okrenuti a vec cemo puhati svjecice na tvom rodendanu




Sedmi mjesec srece


Do sada si puno toga naucila, manipulirati svojim vriskom, osmijehom dobiti osmijeh, da ne pricam o umijecu tvojih kretnji..

Prava si malena mustra. Pred tobom je prvi Bozic, prvi sareni izazovi, blještavilo koje mami (svakim danom sve vise mislim da smo ipak trebali vezati bor :) Pravi si maleni nestaško, glasni nestaško, dvozuba malena zvijer



Osmi mjesec srece


Puno novih stvari se dogodilo u ovih mjesec dana.

Pala je i prva visoka temperatura, pala su i spavanja uz mamu/citaj ne mici od mene ni milimetar jer cu vristat . Postala si pravi gurman, sto si god probala svida ti se, jedemo stvari koje jos ne smijes skrivecki jer se ljutis na nas. A ono najvaznije je da si pocela puzati sve u 16,vise se ne mozemo ni sakriti od tebe.. Po cijeloj si kuci, cas ispod stola cas po sobama. Speedy Gonzales te zovemo Suma sumarum dosla si zeznuta al svejedno te obozavamo :)




Deveti mjesec srece


Mali zvrk, sjecate li se onog crtanog di beba puzajuci izlazi u noci iz kuce kroz prozor.. Pa upada u nevolje... To je ona,vec ozbiljno razmisljam da joj kupim kacigu

Ovisnica je o meni, prve svjesne rijeci su joj daj daj ima 4 ostra zuba, kad se ne smije place trazeci mene sa njom je sve samo ne dosadno :)




Deseti mjesec srece


Dragi moji, ovaj smotuljak srece usao u dvoznamenkasti broj.

10 mjeseci vec imamo, planovi za rodendan su poceli I dalje je jako jako dobra beba, ima sest zuba, pitanje dana je kad ce napravit prvi korak .

Prava je maza i šarmerica, malena koketa osvaja sve redom.

Kad joj se obratite malkice se kao posrami i nabavi najsladi osmijeh na svijetu. Na stranu tu njenu neodoljivu narav jos uvijek je pravi mali zlocko, nema sta ta ne pokusava, njeno srednje ime je avantura, mislim da ce biti alpinist kad malo poraste, majmuncic mali ona je spoj indiane Jones, matrixa i a je to crtanog :=)




Jedanesti mjesec srece

Pile moje maleno predrago, vec si mi velika cura. Puno toga razumijes i znas.

Najdraze ti je sjediti sa bakom na stolici za ljuljanje i gledati crtice,tada joj prepricavas sta vidis pokazivajuci svojim prsticem vikajuci viiiidi 🤗 kaziprst ti je sve, dok te nosamo po kuci sa njim nas usmjeravas gdje zelis ici . Omiljena igra ti je bacati stvari iz hranilice ocekivajuci da netko od nas kupi i dodaje ti.. Najdraze ti je zapravo to raditi meni jer ja najvise zugam zbog boli u ledima :=) al vratim ti ja sve kad ja budem starica :=)






Dvaneseti mjeseci srece

Prode i godina, kao treptaj. Trudila sam se da sto vise budem u sada i ne razmisljam o vremenu koje curi kao pijesak medu prstima...

Nekad imam osjecaj da te puno duze od tih dvanaest mjeseci znam, kao da si oduvijek bila pokraj mene.. Nesto kao moj andeo koji me pratio.. Ti i jesi moj andelak mali.. Godina iza nas je bila burna, prepuna srece i smijeha balansirana suzama i strahom za tebe. Moj maleni nestaško, carobnog osmijeha. Gledam te u dok spavas pored mene i prisjecam se naseg prvog jutra, tvojih prvih osmijeha, pogleda, mirisa..

Izrastas mi u prekrasnu djevojcicu, vesela, glasna, istrazivackog duha... Najdraza osoba ti je tvoja sekili-bekili, koja te ujedno i najvise ljuti.. Ti tako mala vec joj znas jednako vratiti, par puta si ju tako ugrizla da joj je masnica ostala, samo zato sto ti je uzela igrackicu sa kojom si se igrala. Opasna si igracica :=) al pozove te mama na razgovor kad samo malo porastes... Al neka te jos, bebice najdraza, sretan ti tvoj prvi rodendan... Puno puno te volimo.





168 views0 comments

Recent Posts

See All

Cekanje

bottom of page