top of page
  • Writer's pictureOlga Mijic

Blagoslov



Imati sestru je nesto najgenijalnije sto ti se moze dogoditi,tako kaze moja kcer koja ima sestru tek nepunih godinu dana.

Ja nisam upoznata sa tim,odrasla sam uz prijateljice jer nisam imala brata ili sestru mojih godina.Imam bracu koji su vec

bili u puberteru kad sam se rodila.Tako da se nismo dozivljavali kroz moje odrastanje,sad to nadoknadujemo,u nekim

zrelijim godinama.Ja sam vjerovatno za njih bila balavica a oni za mene u svom filmu meni neshvatljivom.


I dan-danas brat kad pita za mene pita di je mala :) mada sve vise imamo zajednicke teme i razgovori nam sve vise lice

na razgovore odraslih ljudi. Uvijek sam njima dvojici potajno zavidila na odnosu,oni su niti godinu dana razlike...

Sve pustolovine su provodili skupa,puni su prica i divno ih je gledati skupa. Imaju tu povezanost,koja prsti emocijom.

Jednaku tu emociju su mi izazvale i ove sestre.. Ivana i Nada...zamislite tek njihove srece cak ih je pet.

Pet sestra,kako je to tek genijalno.

Al genijalnosti tu nije kraj(znam zvuci kao losa reklama,al stvarno) Ivana i Nada su i trudne u isto vrijeme...joj kako tek njima zavidim:) I dalje kroz zivot prolaze kroz iste stvari u isto vrijeme.

Gledam ih nasmijane,pune ljubavi,sretne...



Velika je to obitelj,kapu skidam njihovim roditeljima,tesko mi je zamisliti kako izvesti na pravi put pet cura.

Danas zena koje i same imaju mnogobrojne obitelji,one najbolje znaju da vrijedi,vrijedi sva zrtva i teret za

zamor i buku u kuci koji donose djeca.To je bogastvo koje nema cijene,to je istinski blagoslov.

Sretna sam sto sam ih imala priliku fotografirati i zabiljeziti ovaj fenomen za mene :)

Divno provedeno jutro u drustvu preslatkih trudnica :)



542 views0 comments

Recent Posts

See All

Cekanje

bottom of page