top of page
  • Writer's pictureOlga Mijic

Treca godina srece






Mila moja djevojcice,pišem i ove godine o vremenu iza nas.

O trecoj godini srece i radosti od prvog trena našeg upoznavanja.

Zbilja si nam donjela radost i veselje u dom,tvoj smijeh i tvoja blaga a opet ne naivna narav je ono što te krasi.

Našla si uzor u svojoj sestri(što me nekad izludi al opet srce ugrije jer imas pravu prijateljicu-zauvijek).

Pocela si se i svadati kao malo pravo prgavo žensko,otkrila si i snagu rijeci ,ponajvise one "Necu!"

Izgradila si taktiku kako dobiti tocno ono što želiš i tocno kad si zacrtaš.

Postala si pravi maleni manipulator,vrtiš nas sve oko malog prsta i neka.




Ti si prava mala cura,obožavaš haljinice,nalakirane noktice i sve si što mama jedne djevojcice može poželjeti.

I dalje na poklonjeno,ucinjeno i na pažnju iz srca kažeš hvala(nisam te nikada to ucila,sama si to pocela primjenjivati). Voliš životinje jako,satima možeš paziti na puža i gledati ga sa divljnjem.

Jedino i dalje ti muha unosi nemir,al nije više onaj strah od prije.

Diviš se životu i od tebe zbilja puno ucim.

Ne treba ti puno i sretna si sa mali stvarima. Veseliš se kiši,moru,šetnjama,mravu na cesti. ..

Puna si ljubavi i stalno govoriš woooow <3 Sve te oduševljava i sretna si djevojcica.

Upisujem te uskoro u vrtic,nadam se da mi nece biti emotivno kao sa tvojom sestrom.

Mada me vec sad pri pomisli hvata mala cežnja i tuga jer si vec velika i vrijeme je da te pomalo

puštam iz narucja u svijet.


Pred nama je još puno izazova,vecina roditelja smatra ovu godinu pred nama jako izazovnom.

Al ja znam da ce biti lepršva i lagana kao sve pred nama.

Ostani mila moja zauvijek ovako sretna i draga...

Sretan ti rodendan pile moje <3



196 views0 comments

Recent Posts

See All

Adio

bottom of page