top of page
  • Writer's pictureOlga Mijic

Sreca je stvar izbora



Svi u zivotu zapnemo,dodemo u fazu kada ne znamo kako dalje,odkuda

krenuti i za koju se slamku uhvatiti.

Prije par godina sam pocela sama sebi

postavljati pitanja,do odgovora nisam znala doci.Gutala sam knjige psihologije,samopomoci,

filozofije.

Neke sam citala po par puta,a neke sam odmah po prvim stranicama odbacila,dosta njih se

kosilo sa mojim uvjerenjima, dosadsnjom krscanskom vjerom ili recimo to tako nisam bila spremna.

Knjiga koja mi je dala dosta

besanih noci i daljnih razmisljanja bila je ona o zakonu privlacenja.




Za one koji nisu culi o tom,u par recenica cu objasniti(u sto cisto sumnjam da netko nije cuo,

svi vec na veliko o tom ¸bruje).Cijelu ovu temu je ispopularizirao prvo film pa onda knjiga TAJNA.

Znaci-zakon privlacenja je dokazani zakon koji djeluje bez obzira vjerovali mi u njega,usporedivaju

ga zagovornici sa zakonom gravitacije,dakle neosporan.

Stvar je poprilicno jednostavna al znamo da su te naocigled jednostavne stvari u praksi zeznute ;)

# Sve pocinje od Želje,-sad ona se moze zaželjeti svjesno(tipa izreci,želim osvojiti na lotu :)

,ili nesvjesno(u nekom dogadaju gdje se dogodi nesto sto ne zelite ili svjedocite necem sto

zelite a nemate) zelja ode...Ka ostvarenju...

I sad dolazite do zeznutog dijela...

# Otpustenje te zelje...Sto bi znacilo-ja zelim" to" al ne treba mi "to" da budem sretna,sretna

i zahvalna trebam biti sada i drzati visoku vibraciju cijelim putem do konacnog ispunjenja te zelje.

Uzivati i vjerovati u konacan ishod,svima nam poznata ona kako zracis tako i privlacis,u tom se grmu

krije zec :)

Zamisljati kako cemo se osjecati kad nam se ispuni zelja i osjecati radost...to je recept.

Vaša moc manifestacije prelazi u vecu brzinu,nasom vecom vibracijom. I to je zapravo to.





Sama ta spoznaja da smo kreatori svog zivota i da nema zelje koja nam se ne moze ispuniti bila

je sokantna a opet donekle logicana jer po iskustvu sam znala da su mi se sve zelje i ispunjale...

Samo zasluge nisam pridavala sebi nego sreci, Bogu, sudbini. Dok danas znam da je svaki moj

uspjeh nas zajednicki uspjeh. Kad sam zagrebala malo dublje u ucenje o zakonu privlacenja

dosla sam do zida. Glavni i odgovorni ucitelj je Abraham, ne onaj iz biblije. Vec dusa,

nefizicka osoba koja kanalizira jednu zenu koja prenosi njegove poruke. E to me izulo iz

cipela, zapitala sam se jesam li poludila da slusam njihove savjete, ma bilo bi mi pametnije

da izmolim 2 zdravomarije :). To nisu cista posla,kao prvo zar je to moguce, mislila sam al

opet shvacajuci sto govore znala sam da nema u tom ucenju zla.Nije neka sekta ili magjia.

Vec alat koji smo dobili rodenjem,dosta smo mocniji nego sto su nas ucili. Otvorila sam se i

duhovno rasla. Jako mi je legao Osho i njegove knjige,price, sa njim sam naucila prihvacati

svoje mane i zavoliti svoj ego. U prihvacaju sebe

prihvacala sam i razumjela druge. Vidjela sam dobre strane u losim danima, pogreške

vidjela kao lekcije i nasla mir. Suma sumarum valjda sam zagazila u te neke godine gdje

prestanes zivot gledati površno i okreces se sebi, prosirila sam vidike. Narasla i naucila

iskoristiti svoje potencijale ... I dalje vjerujem u Boga, mozda vise nego prije, znam

da je to moje sazrevanje bas Njegov plan, plan da budem sretnija nego ikad. Zahvalna koracam dalje.

Život je pun uspona i padova,svjetla i mraka..Ja tezim za balansom,ucim svakim danom...



Ocistila sam se od toksicnih odnosa,bez gorcine sam naucila i reci NE,cijenim vise sebe a tako i druge.

Nisam otkrila toplu vodu samo sam promjenila pogled. Odlicna vijest je da je sreca u nasim rukama,da

nismo marionete,vec sami kovaci svoje srece.Ja sam odlucila biti sretna :)


112 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page