top of page
  • Writer's pictureOlga Mijic

Sirena rodendan




Rodendan,party godine moga djeteta. Cijelu godinu planiramo...skupljamo slicice,kupujemo stvari u odabranoj temi.Svaki detalj je pomno smisljem,isplaniran i odabran.Temu prepustim Rebeki koja je

mastovita na mene,ne voli vec videne stvari..Ove godine je tema Sirena...odlucila je to dan dva iza 5. rodendana,od tada skupljamo sitnice...uzivam i ja u organizaciji. Drago mi je vidjeti ponos u njenim ocima kad joj prijatelji dodu.Smisljamo igre i

aktivnosti za prijatelje.Pozivnice dizajniramo same,jedino tortu prepustimo majstorici za kolace(Tako je najbolje :) )

Stigao je i dan D,nezvoza u zraku,posljedni koraci sredivanja i iscekivanje-uhhh to iscekivanje

Koliko smo puta taj dan pogledali na sat i odgovarali koliko jos.

Naravno najtezi je zadnji sat prije pocetka...vec je bila montirana u svoju opremu,uvijene kose,rumenih obraza,na prozoru...



Covjece, vec ima sest godina! Promislih kad me prekine pitanje,kad ce vise doci :) ???



Stigli su,igre neka pocnu...ko prezivi pricat ce(to se odnosi iskljucivo na mene,ovo je prvi rodendan u cetvero,mislim

na ovog malog priljepka uz mene,koja ne da mrdat mi) Sve zabiljezeno je sa njom u rukama. Puna kuca nepoznatih,divna

kombinacija za bebu koja je navikla SAMO na mene:) al to je tema za neku drugu pricu.

Moja sirena uziva,ne mogu je uopce pratiti koliko leta po kuci,prijateljice za njom,vriste,skacu,uzivaju..

Svako malo netko dode do mene,teta Olga ovo teta Olga ono(mene lagani fraz uhvati da sam ja teta Olga nekome,ajme) Uvodim red,mirim ih,razdvajam,nudim rjesenja.




Muza zaduzim da se brine oko mama,on svoju ulogu vrlo ozbiljno shvaca :)




Ta dva sata zapravo brzo prode,koliko god bilo tesko u toj galami sabrat misli drago mi je sto smo doma a ne negdje

u nekoj igraonici,Znam da je ona savrsena iz masu prakticnih razloga,vjerovatno cemo i mi slaviti tamo kad Rebeka

pozeli,ali romanticar u meni(citaj ludakinja) voli taj susur doma...nekako mi tamo gubi svoju draz.

Kada svi odu,ostajemo sami u neredu,prepricavamo dojmove,otvaramo poklone.

Vecinom kao i ovaj put rodendan slavimo vikendom,a na pravi rodendan obiljezimo skromno u krugu nas najblizih.

Isto se pusu svjecice,pjeva i veseli...





Velika je vec to brojka,za par rodendana nece trebati moju pomoc oko

organizacije,otici ce sa prijateljicama na pizzu :( a dotada mama je tu da ispunja svaku tvoju zelju,pretvori te u najljepsu

princezu...i uljepsa ti tvoj najdrazi dan u godini. Sretan ti rodendan sireno moja :)


205 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page