top of page
  • Writer's pictureOlga Mijic

Novogodišnje odluke



Kao pravi optimist pomalo naivno vjerujem da ponovnim pocetkom godine, započinjem novu eru mog zivota.. Ova Nova godina nije nikakva iznimka od ostalih.. Odluke su tu. Čitko napisane i spremne da se na njima poradi. No za razliku od prošlih ove su odluke bazirane ne samo na zdravo tijelo vec vise na zdrav duh. Svega se na popisu našlo, no glavno pitanje odnosno savjet je kako vec u prvim danima ne odustati od nekih na prvu banalnih i nazovimo težim izazovima. 🤔 Za pocetak ne zadati si prevelike ciljeve... Ne biti prestroga prema sebi . Negdje sam citala da ustrajanje u izvrsavanju novogodišnjih odluka je 7 dana i pouzdano znam da je tako. Sve poslije je manje volje i elana..Ali ako vam je kao i meni potreban neki poseban dan za ostvarivanje

svojih planova imam izvrsnu vijest.Svaki novi dan i tjedan mozemo poceti :) (Klasa optimista,sta vam kazem :) ). Ovaj put sam si zadala na prvu lake izazove al i sami znate da su ti i najtezi.

Želim ih podjeliti ovako javno da me podsjecaju i da nakon nekog vremena vidim koliko napredujem.

Osim onih klasicnih,tipa manje slatkisa,manje psovanja,vise provodit vremena vani,vježbati i citati.

Zadajem si neke "tricky" a oni su:


Ne nervirati se

(eh da,znam da ovo zvuci banalno ali kvaliteta života nam je narušena baš zbog toga što se previše nerviramo.)Dali nam je blagajnica mrzovoljna i gruba,gužva u prometu ili bilo koja sitnica koja zna pokvariti dan..E bas takvim stvarima ne davati zamaha .

Brojati do 20 i nazad kad se vec nažvciram

(ako ono prvo nije urodilo plodom ovo mora)Stvar je iskušana i zbilja pali,provjerena masu puta kad me Rebeka toliko izljuti da bi ju u top stavila ja "kraljica" brojim u sebi i mjenjam boje...al nakon izbrojanog budem blize zenu nego slomu živaca :)


Više se družiti

Nedavno u razgovoru uz "višnju" sam dobila kritiku da sam postala nedruštvena i pomalo zatvorena.

Dalo mi je bubu u uho da razmišljam o tom.Zapravo i je tako..Nekako sam se s godinama zatvorila u sebe(ma tko bi rekao (tko me pozna)) i nisam imala potrebu niti za kavama niti za neka druženja.

Ali u dubini sebe ja volim ljude i male nasmijane razgovore,tako da to mijenjam.

I da iduci put kad kazem moramo ici na tu kavu,stvarno moram otici.


Ne brinuti što drugi misle

Mislim da je ovo problem nas vecine,pogotovo nas iz manjih sredina.

Uvijek je toliko bitno što ce drugi reci,bitnije od onog što ja trebam i osjecam.

Ja se godinama "borim" sa tim jer uvijek cujem glas osude.


Zavoljeti svoje mane a i tude

Jos i lako zavolim svoje mane,ali tude me ispi*de .Svoje jednake postupke opravdam a tude osudim.(znam ,grozna sam !)

Kad ovo uspijem ja sam produhovljena ;) ( vjerovatno ce ovo biti na popisu i 2028. godine)


Fotografiju staviti u prvi plan

Znate onu pricu o strasti i ljubavi prema necemu,e to je moj pokretac.

Fotografija je ono što me cini potpunom.Ove godine sam odlucila ne dignuti ljestvicu

nego dignuti kredit hahah šalim se :) Ogromni su planovi tu i vec se duže vrijeme radi na otvorenju moga kutka..Kupila sam malenu kucicu u kojoj radim studio...Studio kakvog niste vidjeli.Moj kutak za moju dušu,a i vašu naravno :) .



Manje cu kupovati

Ehhh ako ovo cita moj muž sad ima blaženi osmijeh na licu.

Da se odmah opravdam ja niti sad ne kupujem previše,cisto koliko mi treba :) .

Manje cu kupovati "nepotrebnih" stvari..to znaci kad stojim nad nježno roza cipelama ,

i kad bas tu nijansu nemam,necu ih kupiti..Niti Rebeki 108.haljinu niti 30-tu Lol lutkicu

jer ne mogu odoliti psecem molecem pogledu. Stezem novcanik.


Posaditi svoje stablo

Nemojte se smijati,ovo je ozbiljna i odgovorna odluka.Vec sam i odlucila koje stablo i u potrazi sam za mjestom.Posadit cu svoje stablo,pazit cu na njega i diviti mu se.

Iz godine u godinu ono ce biti sve vece i imati cu svoje stablo,zar to nije presuper :)


Lakše zaboravljati loše stvari

Nisam tip osobe koja dugo nosi gorcinu u sebi,ja sam ona koja dosta brzo oprosti ali nikad ne zaboravljam..Tako da nažalost ljude stavljam u ladice i sortiram po njihovim zaslugama.Dosta okrutno

od mene ali rijetko kome dajem nove šanse...Mislim da bi stvarno na tome trebala poraditi,hmm nisam bas na cisto sa ovim u potpunosti


Ostati dosljedna

Mislim da je ovo najteži izazov.Prolazim ga svaki dan po više puta.Ubi me taj odgoj :)

Nema dana kad ne balansiram kako da izvedem vodu na svoj mlin sa svojim mudricama.

Kako ostati pri odluci i održati ju.Valjda trebam brojati do 20 i unazad :)



Kako bi sve ove odluke uistinu donijele rezultate prvo cu sagledavati širu sliku i ne biti prestroga prema sebi,malim koracima cu krenuti a galopirati do ljeta.

Vodit cu se pitanjem kakva sam osoba,koje su moje vrline i što mogu pružiti drugima..Ne samo ljudima nego i planeti :)

Pritom ne zaboraviti biti okružena dragim ljudima i biti sretna.Prošle godine sam donjela odluku da izlazim iz svih toksicnih odnosa.

Stvarno i jesam,u neko doba sam ostala prakticki sama ali netko gore nam daje tocno ono što trebamo u taj cas.

Veselim se ovoj 2020-toj godini.Znam da ce biti savršena,prepuna smijeha,ljubavi veselja...Divnih nasmijanih lica ispred mojih objektiva.

Puno novih želja,snova i ostvarenja istih.

Vama koji citate najvece hvala,ovo je moja terapija i beskrajno sam sretna kad dobijem od vas povratnu informaciju da vam se svida. U nove pobjede idemo skupa :) . <3







72 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page