top of page
  • Writer's pictureOlga Mijic

Mihael



Naša prica je pocela prije nego je Mihael bio u planu ;)

Sjecam se kao danas,prvo moje slikavanje van kuce poslje rodenja Kristine..

Javlja mi se Teina mama i krene upoznavanje.. Pricam joj da sam nedavno i sama rodila pola godine prije nje, da mi se kcer zove Kristina, ona veli ma daj pa ja sam Kristina... Govorim joj da imam jos jednu kcer Rebeku ona se smije i veli nemoguce, od muza sestra joj Rebeka(to je ujedno i treca za koju znam u dolini Neretve..dakle nije cesto ime :) ). hmm jos jedna slucajnost. odem na krstenje i kliknemo svi skupa. Znate onaj osjećaj kad upoznate nekog a imate osjecaj da ga vec dugo znate..

Tina je ponovo trudna i rada na Rebekin rodendan(moje Rebeke) Rodio se mali andeo Mihael.. Treca poveznica koja nas na neki nacin spaja.. Nasmijavaju nas ove sve podudarnosti i evo iskreno cekam sljedecu <3

a do tada uživajte u ovom ljepotanu <3











208 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page