top of page
  • Writer's pictureOlga Mijic

Ja nisam samo mama







Osvrcuci se malo oko sebe vidim samo mame.

Mame,mame ,mame...

Sad sam i ja u toj fazi da najcesce razmisljam o pelenama,prehrambenim tablicama,vrticu,školi, djeci.

To mi je glavna i osnovna zaokupacija i tema vecinu razgovora koje vodim.

Ne bunim se,takvo je trenutno razdoblje koje prolazim. I iskreno me raduje

cijeli proces odrastanja koji je pred nama,raduju me i grupe svih supermama koje dijele svoje savjete i iskustva.

Mislim da je sad vrijeme gdje mame dobivaju puno vecu pozornost,internet je dostupan svima i prozor je u

svijet i za razliku od naših majki dobile smo priliku reci cijelom svijetu sta imamo.

To smatram savšenim jer nismo izolirane od drustva i prikovane samo za kucu.





Ali opet s druge strane mislim da se dosta njih gubi iza te uloge,

Neke idu toliko daleko da se na društvenim mrežama više niti ne zovu svojim imenom,one su "mama Maja,Lukina mama itd...

Ok,shvatili smo ti si mama, ali što si ako ti uzmemo tu ulogu??

kljucno pitanje koje i sama sebe pitam je

što bi bila i što bi radila da nisam mama...o tome sanjaj,bori se da do toga dodeš i postaneš glavna junakinja svog životnog romana.


Da u konacnici tvoja djeca vide da imaš život...znam da zvuci kontradiktorno jer zapravo sama dijelom smatram da su djeca naš život :) I jesu Ali što je kad djeca narastu,osamostale se i ne trebaju nas više kao prije,što se onda dogodi,može li se živjeti zadovoljno paralelno?

Može li se balansirati i ne biti iskljucivo samo fokusiran na djecu?

Ja se toliko dajem u majcinstvu da zaboravim na sebe...nedavno me trglo najobicnije pitanje "kako si?"

Po dobrom starom klišeju sam odgovorila "dobro!" ne razmisljajuci zapravo kako sam, nastavila sam o mukama mog školarca i sebe stavila na 16-to mjesto na ljestvici prioriteta.



Majcinstvo je divno,nezamjenjivo,ispunja i raduje me biti majkom
Ali ja nisam samo to.


Ja nisam samo mama

ja sam i dalje djevojcica željna igre

ja sam kcer, sestra ,prijateljica,žena...

Imam snove ne vezane za moju djecu

Vidim se u buducnosti kako šetam gradovima mojih snova

Kako osvajam svijet

Vidim se bez njih, slobodna.. od obaveza od strepnje ..odvojena na kratko,bezbrižna.

Vidim i njegovu ruku pokraj moje, kako putujemo..

Jako lako odlutam u svojim planovima,

Ahhh tu je i crveni kabriolet

Tu su i razni poslovi e da veselim se i poslu





Ja sam i sanjar, moji snovi nisu tek pusta maštarija, lako su ostvarivi ali samo im treba vremena

Trebaju nadoci kao kvas...Želim slijediti svoju strast i ne gubiti sebe putom dok uzdižem svoja ceda...

Želim biti ispunjena i sretna prvenstveno JA ,pa onda igrati uloge...mame,žene,kceri,sestre..


Sve moje želje i planove ne ometaju moje cure ali one su trenutno na prvom mjestu i drago mi je da im se mogu posvetiti ovako,maksimalno..ali s vremenom pupcanu vrpcu treba otpustati lagano.

Prve godine su najteže a ujedno i najlijepse...to sam sa Kristinom osvijestila i bas guštam u svemu ovom...

Sa rodenjem Rebeke imala sam lagani šok na novonastalu situaciju,odjednom je nestala ona zaigrana Olga

a pojavila se mama,koja vise nije u centru nego mali smotuljak,kojem je potrebna sva pažnja i briga koju možes i moraš dati. Bila sam u grcu i nisam se prepustila kao sad.

Tek negdje kad je napunila 3-4 godine se polako vracala ona "stara ja",polako se pocelo disati :).

Sad znam da ce to sve proci i kao terminator vracam se sebi ja :)

Još jaca,još strpljivija još bolja.

Cekaju me sretna svitanja,brod on i ja..

Cekaju me lude noci vina i smijeha...

Ceka me nadogradivanje u svakom obliku..

Jedva se cekam vratiti sebi jer ja nisam samo mama.


349 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page