top of page
  • Writer's pictureOlga Mijic

Gracija

Govoris mi da si slobodna zelim vjerovati u to ulica u odsjaju zaludjujes me pogledom ....






Trazim ritam u koraku usporavam ti hod slusam kako zapitkujes uzvracam ti osmijehom ...












Vec se jako dugo Zeljana i ja dogovaramo oko snimanje za nasu dusu,ona je zaduzena za make up i frizuru a ja za ovaj fotografski dio.Naisla sam na Graciju i svi dugomjesecni dogovori su pali u tri poruke...Ponedeljak,8 ipo sredujemo

i trk na snimanje...Zeljana je stigla sa kovcezima punim sminke kod mene ,kavica i bacamo se na posao.

..Odusevila me Gracija na prvu...dok sam gledala kako ju sredivaju(mada nije tu bilo nekog posla)

pjevusila sam Azrinu poznatu Graciju..koja usput kao da je za nju pisana,premda se ona tad nije jos ni rodila.



Zeljanina sestra kojoj je torba za rodiliste vec odavno spremna je dosla pripomoci,ovo joj je definitivno zadnje friziranje

prije malenog klupka :)

Kisa koja je padala cijelo vrijeme nije me ni najmanje brinula.Sta nam moze koja kap....Stovise i zabavljala me kisica koja je sipila...Isle smo u stari dio Opuzena savrseno mi se ukapao uz Graciju...






239 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page