top of page
  • Writer's pictureOlga Mijic

Boho cake smash








Moja malena slavi prvi rodendan :) priredila sam joj cake smash

kojem se obradovala...

Nisam htjela puno rekvizita,htjela sam na na njoj bude akcent.

Bijela pozadina,tri ringa u mojoj diy izvedbi,torta prilagodena bebi,

i broj jedan by moj tata(hvala ti velika).








Obukla sam joj sestrinu haljinicu i odjednom mi se ucinila vecom nego tren prije.Obozavam sto

im stvaram divne uspomene koje ce opipljivo ostati kad porastu.

Par slika cu joj razviti za "sweet table" na rodendanu... Ma pogledajte mog secerka :)







Kad je stigla torta sreca je bila neizmjerna,samo njena i moze sto pozeli sa njom...

Prstici su vrlo brzo kopali po torti i osmjeh nije silazio...Svako malo bi me pogledala

zbunjeno,sa pitanjem u zraku,zar mi ovo mama dopustas,nema onog glasnog Neee :)















Ovo je prvo rodendansko njeno slikavanje,uskoro imamo dogovoreno sa cimerom iz rodilista,jedva cekamo :)

A zatim pravo slavnje za veliki prvi rodendan :)

127 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page